Autor Wątek: SZKOŁA REGRESINGU  (Przeczytany 653 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kasia

• Nowy użytkownik
  • Imię i nazwisko, dziedzina: Kasia Jeżowska, Regreser
SZKOŁA REGRESINGU
« Odpowiedź #1 dnia: 2015-09-24, 13:36:31 »
KASIA  JEŻOWSKA

Serdecznie polecam

indywidualne sesje regresingu,
usuwanie węzłów i krzyży karmicznych,
muzykoterapia indywidualna i grupowa dla dzieci i dorosłych,
tworzenie dekretów dla dzieci i dorosłych,
płyty CD oraz kasety z medytacjami oraz z muzyką.

Pomagam bezpośrednio, przez skype'a i telefon oraz na odległość.

O mnie:

Metodą regresingu, której autorem jest Leszek Żądło zajmuję się od 1993 roku. Dyplom regresera sesji indywidualnych otrzymałam  w 2000 roku, a grupowych w 2003 roku. Szkołę Regresingu najpierw prowadziłam w Bielsku-Białej, potem w Katowicach. Z wykształcenia i z zamiłowania jestem nauczycielem muzyki oraz wykwalifikowaną muzykoterapeutką. Posiadam Certyfikat Jogi i medytacji dla dzieci. Ukończyłam  wiele kursów doskonalących o profilu pedagogiczno-psychologicznym
oraz muzycznym.

SZKOŁA  REGRESINGU

Serdecznie zapraszam Cię, jeśli chcesz poznać i uwolnić się od wszelkich mechanizmów, wzorców, intencji i przyczyn twojego poziomu materialnego na jakim żyjesz. Poszerzenie Twojej świadomości bogactwa materialnego pozwoli Ci zarabiać tyle pieniędzy ile chcesz a także wykreować środki
na realizację Twoich celów i marzeń.

TEMAT:              ROZWIJANIE  PROSPERUJĄCEJ  ŚWIADOMOŚCI
PROWADZĄCA: Katarzyna Jeżowska
GDZIE: Katowice, ul. gen. Jankego 125a
KIEDY: 10 i 11.10.2015 r. (sobota i niedziela)
GODZ.: 10.00 - 14.00 - medytacje, modlitwy, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia indywidualne
                                        i w grupie, elementy muzykoterapii i arteterapii.
              14.00 - 15.00 - przerwa obiadowa
              15.00 -  19.00 - regresing w parach
KOSZT: 160,00zł.
ZAPISY DO 8.10.2015 r.: Katarzyna Jeżowska, tel. 602 699 441, kasiajezowska@wp.pl,